ponedjeljak, 12. travnja 2010.

Seboroični dermatitis - naziv


Promjena naziva kod seboreje, dosad se koristio naziv seboreični dermatitis no vidim da su ga malo izmijenili pa se sad naziva seboroični dermatitis. Isti vrag samo drugo pakovanje.
Pretpostavljam da su ga sada kao internacionalno standardizirali jer stari naziv, seboreični, potječe od američkog izraza, Seborrheic dermatitis, dok novi glasi Seborrhoeic dermatitis, tj seboroični.
No kako god bilo ja se i dalje služim starim nazivom, jer mi taj i piše u nalazima a i toliko sam navikao na njega da mi ovaj glupo zvuči :)

2 komentara:

  1. Anonimno9/9/11 18:03

    Pozdrav, dijagnosticiran mi je seboroični dermatitis na licu. Zanima me da li ste nakon ove dijagnoze provjerili vašu krvnu sliku ( mislim na detaljniju provjeru )? Ako jeste, je li sve bilo u granicama normale ili... ? Da li ste isključili mogućnost alergije, nedostatak vitamina i minerala ili pak višak nečega u organizmu? Možda promijenjenost ph kože ili je promijenjeni ph tek posljedica seboreje?! Ne znam. Evo čitam po netu i nailazim stalno na isto: "seboreja nije izlječiva". Pa kako je to moguće? Do sada je nije bilo, a onda je najednom tu. Sigurno se u organizmu nešto promijenilo, pa je reakcija seboreja. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesam nakon godine dana ali nevezano uz seboreju, znači rađena je cijela krvna slika, urin, enzimi - sve je bilo tip top. Niti jedna stavka nije odudarala. Što se tiče alergija nisam išao jer sam uvijek bio na nešto alergičan, ali bio sam i prije ere seboreje na travu a kasnije se to izmjenjivalo, na sa raznim prehrambenim artiklima. Eto do nedavno sam bio alergičan na mlijeko sad više nisam tako da tu sve varira.
    Znam previše je tu faktora. Što se tiče ph-a tu neznam stvarno al moguće da i to igra ulogu samo to je jako nategnuto jer sustav reguliranja pha tijela i kože je jako složen. I sam sam testirao sve te moguće cake sa phom i sve su bile neučinkovite.
    Što je uzrok to nitko nezna. Niti ja, ali da je nešto u organizmu to je. I ja još muku mučim s njom i nisam je se rješio ali je držim pod kontrolom tako da me vidiš uopće nebi rekao da imam seboreju.

    OdgovoriIzbriši