ponedjeljak, 12. travnja 2010.

Seboreja: loša hrana (mini studija - dio 4.)


SD se drastično pogorša od šećera, mlijeka te mliječni proizvoda.
Zašto baš od njih? Iako smo već sto puta čuli ili pročitali kako je mlijeko štetno većina nas se na to oglušuje i nasmije. Sam sam prije SD konzumirao mlijeko na litre i nisam imao s njim problema. Ljudi su prije ne znam 30-40 i više godina živjeli zdravo i pili su samo mlijeko i samo jeli domaće i dugo živjeli. Pa i moj otac je odrastao na kruhu i mlijeku. Kako smo danas došli do toga da je mlijeko štetno?
To je pravo pitanje na koje bi svatko htio odgovor, neki kažu svejedno mi je pijem ga na litre, neki studijama tvrde da je štetno zbog tog kazeina ili ko zna čega. Ja ne znam koja je istina ali pošto imam seboreju mogu potvrdit da je za mene mlijeko jako štetno jer se simptomi pogoršaju čim pojedem bilo šta mliječnog porijekla.
E sad pošto je seboreja odraz toksičnosti organizma lako se zaključi da je mlijeko štetno i ne može mi nitko tvrditi i dokazivati da je ono zdravo, takvih slučajeva ima na stotine gdje su oboljeli od artritisa, ekcema i psorijaze počeli se oporavljati čim su izbacili mlijeko. Sad bi netko mogao reći pa nije ni čudo kad je mlijeko zatrovano i krave nabite antibioticima, to ne stoji jer sam isprobao i kupovno (koje je 100x kvalitetnije nego ono američko) i domaće od susjeda čije kravice jedu samo sjeno i pasu na livadi - ista stvar, stanje se uvijek pogorša.

Po meni mlijeko jest toksično samo sve ovisi o pojedinom organizmu koliko je opterećen drugim toksinima i koja mu je brzina izbacivanja iz tijela. Vi ne možete usporediti život prije i danas gdje su stari nekada imali u kući kilu šećera, kilu brašna, tabla špeka, pojedu kocku čokolade 1x mjesečno. Njihov organizam je bio puno jači i nije bio zatrovan i opterećen kao naš i zato su mogli podnijeti mlijeko a ne mi danas sa aditivima, zatrovanim voćem (jabuke se špricaju čak 5x prije nego sazriju) i povrćem, nekvalitetnom prehranom gdje je sve konzervirano i na brzinu pripremljeno, zračenja od mobitela i ostalih uređaja da ne spominjem, neaktivnost jer se sve odvija autom pa se pošteno niti ne iznojimo, današnji čovjek je u doticaju preko 15.000 kemijski spojeva itd.. Nemojte se zavaravati da stari ljudi nisu umirali, jesu i samo su najjači opstajali, selekcija se radi već kod rođenja gdje su žene onda rađale 5 i više djece i to doma uz babice i onda se umiralo kao i danas. Ključ je u organizmu i manjim djelom u genetici. Za više informacija samo odite na stranicu notmilk.com gdje imate tonu materijala i iskustva drugih o štetnosti mlijeka.


Ajmo dalje na šećer koji je tihi ubojica 21. stoljeća. Šećer je toliko štetan za naše zdravlje da je to nemoguće opisati a kamoli sažeti u nekoliko rečenica. Sve to možemo zahvaliti industriji koja ga propagira i lijepo ga zamotava i s njime maže oči.
Ajmo po redu; prva i najbitnija činjenica je da snižava imunitet (šećer kao što znamo podiže nivo inzulina koji potiskuje hormon rasta a s njim se potiskuje i imunitet); dalje njegova prerada u organizmu crpi enormne zalihe minerala i vitamina (uzrokuje manjak bakra i kroma te koči upijanje magnezija i kalcija) iz našeg tijela a oni su nam prijeko potrebni da bi svaki organ besprijekorno funkcionirao (troši isto tako vitamin B koji je ključan za kožu); krv od šećera postaje ljepljiva što za posljedicu ima neravnomjeran raspored crveni krvni zrnaca i smanjen protok kisika zbog čega trpe druge stanice; šećera slabi vid; uzrokuje neelastičnost kože; snižava nivo vitamina E; ubrzava starenje kože jer mijenja strukturu kolagena u koži, itd. Mislim da ste shvatili što hoću reći i zašto seboreja bukne kad pojedete slatko. Imate ovdje svih 76 načina štetnosti šećera sa detaljnim izvorima studija.


Par riječi o kortikosteroidima.
To su ništa drugo nego droge usko povezane sa kortizolom, hormonom koji se prirodno proizvodi u kori nadbubrežne žlijezde i koji ima važnu ulogu u kontroli balansa soli i vode u tijelu te regulaciji metabolizma masti, ugljikohidrata i proteina.

Kada su steroidi otkriveni 1948. smatrani su čudom no nakon toga slijedi razočarenje jer ostavljaju nesagledive posljedice na organizam. Valjda svima je najpoznatija ona da uzrokuju stanjene kože no od ostalih problema tu su dijabetes, visok krvni tlak, osteoporoza, povećanje težine, sporo zarastanje rana, mišićna slabost, prekomjerno zadržavanje vode i soli u organizmu pa dolazi do edema i oteknuća, nekontrolirane promjene raspoloženja, psihičke smetnje poput depresije, oštećenje jetre, krvarenja iz nosa, akne itd.
Pa sad oni koji ih koriste nek znaju što stavljaju na sebe i pod kakvim su rizikom. Ako se već moraju koristit onda to neka bude mala površina na tijelu a ako je veća površina u pitanja onda steroide odmah križajte.

Kod SD je stvar tim gora što oni djeluju jako kratko i SD se brzo vraća i to u gorem obliku nego što je bio prije pa se širi i na druge dijelove tijela (to je onaj dio u kojem sam napisao da si imunološki sustav kontrolirano otvara, nazovimo ih zonama za izbacivanje otpada, vi zatvorite jednu on jednostavno otvori dalje).
Osobno bih ih koristio samo na malim patchevima, recimo ako je cijela glava perutava samo onaj dio uz vidni dio čela odnosno ruba. Ostatak glave niti slučajno jer samo radimo još veći kaos i riskiramo da nam prijeđe na područje oko spolovila ili na prsa.
Moj savjet je da uopće s njima ne eksperimentirate od samog početka jer vam neće pomoći, samo rade još veću štetu,ako već morate bolje uzmite antifugalni šampon ili nešto treće samo ne steroide a ako vam im dermatolog da ili preporuči recite mu da odjebe jer on vam neće pomoći, nije znanstvenik u nekom centru niti je pametan i samo trati vaše vrijeme i novac, on vam samo da dijagnozu i propiše ta sranja za koja niti on nezna što su.

by Viktor

Broj komentara: 18:

  1. jel istina da je seboreja neizljeciva i da se vraca non-stop !!!
    nije vrag da ne postoji apsolutno nista sto je moze suzbiti ...

    OdgovoriIzbriši
  2. trenutno da. može je se jedino držat pod kontrolom sa prehranom i suplementima.
    kao i svaka bolest i ova je izlječiva samo je pitanje pronalaska pravog rješenja. lijek sigurno postoji i zna se u čemu je uzrok samo što to farmaciji ne ide u prilog jer tko će onda kupovat silne kreme i šampone.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno napisano. Ja imam problem sa saborejom a i izgleda i sa jetrom. dugo godina koristio kortikostereoide i napravio vecu stett nego korist. sad zbog jetre imam problem i sa srcem. katastrofa. organizam je jedan zatvoreni krug i tek sam sad svjestan. poceo sam sam da se lijecim: smanjio secer, kupio kalijumovu sol,jednom dnevno obrok od raznih vrsta orasastih plodova, prestao piti flasiranu vodu zbog plasticne ambalaze, prestao piti kafu,alkohol, samo cajeve bez teina i izlijecio se.

    OdgovoriIzbriši
  4. kako objasnit roditeljima šta mi je ako im dermatolog govori da to nije ništa i da mogu sve jest :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Neznam koliko imaš godina ali ne može tebe nitko natjerat ako nećeš nešto jesti. Nitko od tebe niti ne traži da se trajno odrekneš nečega, to je samo privremeno da vidiš dal će imati kakvog efekta. Nikome se nije olako odreći, pogotovo hrane koju volimo ali kad te sila prilika stisne ne pita se. Zaista ne vidim u čemu bi bio problem izbacit mlijeko i slatko na mjesec dana i da to mora predstavljat nekakav problem a pogotovo objašnjavat roditeljima. Neću jest i točka. Zašto? Zato. Lako je dermatolozima laprdat i dijelit savjete kad nisu oni ti koji se perutaju i trpe. Oni odrade svoju smjenu, pokupe plaću i idu doma a ti što si bio tamo 2min sjedio i dobio nekakve kreme i šampone i kao tobože rješio problem nije nikog briga, niti roditelje, niti dermatologe jer nemogu razumijeti tvoj problem. Njima to sve ne izgleda strašno, ma daj čemu tolika halabuka oko malo peruti i crvenila i svrbeža?
    Ako nemaš svoje JA i ne uzmeš stvar u svoje ruke nećeš nigdje doći, ne bi ni ja da sam stalno slušao druge, jednostavno sam uzeo stvar u svoje ruke, u početku je bilo i kod mojih negodovanja i neshvaćanja zašto ja to radim ali kasnije su to prihvatili. Sad su mi problem drugi koji nikad nisu niti čuli za seboreju i onda im se moram objašnjavat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li mogu koristiti sojino ili ovseno mleko umesto kravljeg?

    OdgovoriIzbriši
  7. strasno je to da, i najjace mi je kad cujem da stres utjece na sve to, a kako biti miran uz sve te silne probleme, crvenilo, svrbez, perut.....uh

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimno1/7/14 19:13

    Sve što mogu reći o ovom blogu jest: ''Svaka čast u svakom pogledu!!''
    Imam seboreju već 10 godina, a tek mi je 19. Isprobavala sam i ja razne šampone koji djeluju svega 2-3 mjeseca i poslije ništa. Točno, stvar je u prehrani, a i psihi. Stay positive i ništa drugo ti nemože naštetiti. Koristim najobičnije šampone tipa Balea i sl. Samo, dobro staro toplo maslinovo ulje nemože ništa zamijeniti! Sreća je da živim na moru pa je ljeti sve super, ali eto, ima i onih koji nemaju takve mogućnosti.
    Seboreja nije ništa strašno, samo treba ''uhvatit ritam'' i držat se toga. Naučila sam još masu stvari s ovog bloga. Kapa dolje za blogera!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke, ODLIČAN blog! :) Lijepi pozdrav iz Ljubljane ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimno1/3/15 23:28

    Svaka cast na blogu. Problem sa kozom imam tek par mjeseci i nisam sigurna da li je psorijaza ili seboreja. Imam samo na podrucju oko nosa, izmedju grudi i jedan dio ledja. Svrbez, crvenilo, perutanje. Mnogo sam podlozna stresu u zadnje vrijeme (jako visok nivo stresa) a nije iskljuceno i da mi je imonoloski sistem los. Ono sto me muci i zbog cega se jos dvoumim oko toga da li je seboreja ili psorijaza je to sto se desi da se isti simpotmi pojave na nekim drugim dijelovima koze (uglavnom malo skroz zahvati i djeluje sitno)-obraz, ruka, iznad ociju. Ti "novi" dijelovi su skoro neprimjetni, manje crveni i slabo zategnuti. Po svemu sudeci mislim da je seboreja, a to za to sirenje sam mislila da se desava ako tu dospije ljuspica sa vec starog oboljelog mjesta. Voljela bih da mi kazes sta mislis o tome, da li je to moguce?

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimno1/3/15 23:35

    Zaboravila sam napisati u prethodnom komentaru da mi je bolest pocela kad sam na ta mjesta stavljala losion za masnu kozu i mazala cistim limunom (tad sam mislila da je to problem jer dotad mi je koza uvijek bila savrsena) ali istina je da sam prije toga oko nosa i izmedju grudi imala nekakvu tamnu crvenkasto-ljubicastu boju a na dodir je djelovalo kao da ce na tom predjelu nekad izbiti mnogo bubuljica sto u povremeno i jest se desavalo. Zanima me samo da li sam ja time izazvala seboreju pa je samim tim nemoguce je i lijeciti (jer je cisto vanjski uzrok) ili sam samo pogorsala na neki nacin? Molim za odgovor i hvala unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
  12. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam problema s tim govnetom godinama, nekad vise, nekad manje. No cini mi se da je mlijeko zaista bilo i moj glavni problem. Otkad sam izbacio mlijeko i mlijecne proizvode iz prehrane, ja sam preporoden ko beba. Izbacio mlijeko i ubacio vise sunca, malo limunade i show! Nema vise ni S od seboreje vec duze vrijeme. Ne kazem da je to univerzalni cudesni lijek, ali meni je napravio cuda. Imao sam neko vrijeme dosta problema s tim perutanjem smrdljivim i dosta je to nezgodno (narocito kad se treba nac s nekim, ne daj boze s curom :) ) Sirilo mi se po glavi sve vise i vise i lagano sam gubio nadu u potpuno izlijecenje... MEDJUTIM.... Evo me tu, zdrav ko dren, bez ikakvih problema. Tako da, nemojte gubit nadu. Mozda samo trebate naci koji je vas pravi uzrok problema i sve nestaje ko rukom odneseno! Moj je bio mlijeko (i mozda manjak suncanja, jer UV zrake u dodiru s kozom utjecu na stvaranje D vitamina, ali ovo STVARNO samo nagadjam, to su neka moja razmisljanja samo....) P.S. , sada jedem i dosta junk fooda i nemam problema. Jedino se ponekad operutam izmedju obrva kada se napijem ko slon, ali to traje par dana i gotovo. U svakom slucaju, cini mi se da vam ovaj blog daje jako dobre smjernice i stvarno nemate sto za izgubiti ako pokusate barem privremeno izbaciti mlijeko i secere. I btw, to ne znaci da morate na dijetu ili sto vec....Ja osobno jedem ko malo prase, samo izbjegavam mlijeko i previse secera i ubacim limuna u prehranu i bok. Sretno ljudi! Javljajte svoja iskustva

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja več 5 godina bolujem od te bolesti i nije lako izdržati a da se ne počešeš,sad neznam da li je stvar u prehrani ili treba neka posebna dijeta kao što je za kandidu.Probati ču sada nekoliko mjeseci sa drugačijom prehranom i izbaciti ču sve vrste šečera,mliječne proizvode i pšenične proizvode.Napišem za nekoliko tjedana da li je ikakav pomak u vezi Seboreje.Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovanje Kristijan
      Mozete li napisati da li vam je bolje ako ste izbacili šećer,mlijeko i pšenične proizvode.
      Hvala

      Izbriši