srijeda, 21. srpnja 2010.

Mogući uzroci seboreje


Kao što se već rekli seboreja je podtip ekcema. Ekcem je izveden iz grčke riječi "zakuha" a to se naravno odnosi na upalu kože. Klasični simptomi su svrbež, crvenilo, suhoća i ljuštenje.

Razni uzroci seboreje:
- alergije
- proširene vene
- nesposobnost sustava da izluči otrove iz tijela
- neispravan metabolizam
- hladno i suho vrijeme
- nutritivni nedostatci



Broj komentara: 8:

  1. Anonimno4/8/10 00:23

    Svaka čast care! Slažem se sa svime što si rekao! Imam već 3g SD i pokušavao sam sve i svašta. prije nego sam pročitao tvoj blog, krenuo sam sa zdravom prehranom i nikakve ostale masti i tabletice... siguran sam u uspijeh :-) btw, sigurno izbacujem kruh i mlijeko!! a meso ionako ne jedem! veselim se tvojem daljnjem pisanju!!
    pozdrav,
    Matija

    OdgovoriIzbriši
  2. pa tu smo onda negdje. isto ga imam malo duže nego ti ali sam isto prošao pakao. danas je stanje skoro pa odlično kako je bilo do prije koju godinu kad sam se htio skalpirat jer je bilo neizdrživo. nisam tip koji lako odustaje, skrekirat ću ga kad tad, imam osjećaj da sam tako blizu a opet tako daleko. ja ti jedem sve po redu osim šećera i mlijeka (na koje sam prije koji mjesec postao alergičan svojom krivnjom :)) meso jedem ali jedem pametno, to znači nakon mesa uvijek ide zelenjava ili voće i sljedeći dan ga ne jedem. kruh jedem ali kad god mogu koristim riži ili palentu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno9/8/10 11:11

    ful mi je drago da su ti problemi prošli!! i nadam se da se neće vratiti jer vjeruj mi znam kako ti je!! Dobro bi mi došao pokoji savjet šta u globalu napraviti za poboljšat stanje na licu. Pročistio sam jetru (gorka sol, grejp, ulje...),stanje na licu se ful popravilo!!Sad nabavljam 'opremu' za čišćenje parazita po clark metodi... Volio bih o tome znati malo više jer sam uporan u tome i želim tu bolest slomiti (kako tako) i pomoći drugim ljudima koji imaju isti naš problem. Bilo koji savijet mi je dobrodošao! Hvala ti još jednom!
    Matija

    OdgovoriIzbriši
  4. meni čišćenje jetre nije pretjerano pomoglo u vezi seboreje ali jest za puno drugi stvari, alergije, bolovi u kičmi, više energije itd... sad nisam dugo čistio, skoro godinu dana i opet se vratilo na staro tako da svakih 6 mjeseci bi morao čistit za održavanje. ima jedan drugi proizvod koji mi je očistio lice al budem o tome napisao na blogu.
    koristio sam black walnut po receptu hulde i nisam osjetio neke razlike. imam i zapper i stvar funkcionira za recimo prehlade, bolove i mučnine i infekcije.

    OdgovoriIzbriši
  5. "ima jedan drugi proizvod koji mi je očistio lice al budem o tome napisao na blogu." To jedva čekam :-)
    tnx
    Matija

    OdgovoriIzbriši
  6. pozzz Mack, šta misliš o ovome receptu za jačanje kose i njen rast, dobio sam ga od neke stare frizerke, koja ga hvali i kaže tko god je tom koristio dolazi joj se zahvaliti što mu je dala recept..no meni se čini pomalo bezveze recept i više štetan nego koristan, evo recepta tog šampona; kapi od koprive, pantenol solucija, AD kapi, B vitamin jedna tabla tableta,C vitamin jedna tabla tableta i kosili šampona , ( neki mali šampončić za dijecu), to se izmiješa i napravi se šampon..e sad pogledaj ovo ona miješa tablete u šampon, pa nemože tijeme jesti te tablete..to mi je čudno i bezveze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. IME stavit!
      Zašto bi bilo bezveze? Pa to i stavljaju o ove normalne šampone tako da mislim da je recept dobar. Probaj, nemaš šta izgubit.

      Izbriši
  7. Ima li išta gore od ovog shita na glavi....

    OdgovoriIzbriši