subota, 26. rujna 2009.

Update 26/9/2009

Stanje zasad je OK osim prije tjedan dana kad mi je stanje bilo potpuno izvan kontrole. Crvenilo je toliko buknulo da sam umalo potegao za kortikosteroidom al sam nekak izdržao tih nekoliko dana dok je trajalo. Uzrok je što sam u jednom dan pojeo 2 čajne paštete i jedan red bull (bez šećera). Sad šta je od toga dvoje (mislim da je pašteta) ili možda oboje djelovalo al je bilo užasi stoga moja preporuka je da se klonite toga. No zanimljivo je to da organizam reagira baš na junk food a ne na neke ostale namirnice, mislim šta ima u toj pašteti da seboreja bukne a ne na neke ostale namirnice i druge namaze, mislim znam da je smeće al opet pa ne meću govna i zemlju unutra. Zasad mi je stanje pod kontrolom, ne koristim nikakve kreme, koristim samo prirodnu kozmetiku i kapsule za čišćenje jetre no kontrola prehrane je 90% riješenja. Nedavno sam naručio izvana vitamin B sa nekakvim dodacima i njega sam bacio jer mi je i od njega izbilo. Unutra su osim vitamin B i dodani određeni biljni prahovi, njih 4 točnije i 2 kao neke kiseline a sad što je uzrok to je nemoguće utvrditi. Kao da postoje točno određene komponente na koje organizam reagira i umjesto da ih preradi i vrati u crijeva ili bubrege on ih izbaci preko kože a koža je zadnja linija obrane. To je pitanje svih pitanja zašto on to radi, po čemu se ja razlikujem u od drugi koji jedu sve bez problema? U čemu je kvaka, koji dio je za to odgovoran, oštećena crijeva, određeni enzim, određena kiselina, oštećeni-začepljeni dio jetre koji je za to ogovoran, antibiotici ili cijepljenje zbog kojih je imunitet izvan kontrole, kandida!? Kladim se da je rješenje jednostavno ali ovo me jednostavno izluđuje ali i intrigira kao slaganje nekakve slagalice. Zašto omega3 i vitaminB pomažu kod seboreje, zašto trčanje-znojenje pomaže kod seboreje, zašto seboreja kao da radi u intervalima jer ima dana bez obzira na sve jednostavno bukne? Rješenje s kremama koliko je dobro toliko je i dvosjekli mač jer neznamo što se događa unutar nas i u čemu je problem. Tolika medicina a lijeka nema niti pravog rješenja nego samo imamo hrpu budala koji nam troše vrijeme i novac, evo primjera LINK (kako rješiti problem? jednostavno šamponirajte :)) i ovo malo što ima za neke djeluje a za neke da. E baš mi seborejaši imamo sreće u životu kao da i ovako nemam problema nego dobim i ovo a oni pametnjakovići koji su napravili ova tijela mogli su barem ostaviti neki "manual" za ovo tijelo tak da si svatko sam pomogne a ne ovo je kao da si u labirintu bez karte.

1 komentar:

  1. E baš mi seborejaši imamo sreće u životu kao da i ovako nemam problema nego dobim i ovo a oni pametnjakovići koji su napravili ova tijela mogli su barem ostaviti neki http://benhbachbiencolaykhong.blogspot.com/
    Cách trị mụn cóc ở tay mới nhất http://cachtrimuncocotay.blogspot.com/
    http://cachtrimuncocochan.blogspot.com/
    Bị viêm da di ứng phải làm sao https://chuaviemdadiung-aua.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši