petak, 31. svibnja 2013.

Krvna grupa kod seboreje

 

Koju krvnu grupu imate?
  
pollcode.com free polls 

Broj komentara: 7:

  1. pozdrav, hvala na trudu koji si uložio u blog.
    imam probleme sa seborejom po cijelom licu, da li bi mi preporučio da probam ovo?
    http://www.kozniproblemi.com.hr/kozni-problemi/seboreja-lica-i-vlasista-prhut.aspx

    (inače ne jedem masno, začinjeno, slatkiše i sl., jedino mlijeko sa žitaricama, posni sir i sendviče s običnim kruhom i salame.)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav,
    pisati cu tu posto ti je ovo zadnji post. Moram rec da sam procitala skoro pa cijeli blog + komentare. Evo, dobila sam i ja seboreju i to po cijelom tijelu. Danas imam zakazan pregled kod dermatologa samo da mi potvrdi dijagnozu i prepise neki gel za tusiranje ili kremu. Imam 24 godine, nikada nisam konzumirala alkohol ni kavu.Trenutno nisam pod streson, za promjenu. U obitelji nemam ovaj poremecaj, te se uvijek hranim relativno zdravo. Znaci pola kruha mi traje mjesec dana, 2 puta mjesecno pojedem crveno meso, tjedno mozda dec mlijeka. Jedino na sto sam bila slaba bio je secer tj. cokolada. Pred 3 tjedna dobila sam ovaj osip, od tada ne konzumiram crveno meso, mlijeko, secer. Uglavnom jedem jaja, piletinu koju i inace 99 % vremena jedem, povrce i voce. Medjutim, napretka nema. naprotiv, svakim danom imam sve vise ranica. Cijela leda do straznjice, prsa, stomak i evo sad je pocelo i po rukama tj nadlakticama. Kosu sam inace morala prati svako drugi dan jer bi se zamastila, ali sada od peruti ne mogu, a da svaki dan ne operem jer to izgleda koma. Danas sam procitala da ne bi trebala konzumirati ni jaja, ribu, agrume. Ostaje mi pitanje sto onda da jedem.? Znam da proteina ima i u mahunarkama i zitaricama, ali jaja, riba, mlijeko i perad su ipak glavni izvori proteina koji su pa i najbitniji za funkcioniranje:s Zaista sam vec ocajna:s Koliko je inace potrebno konzumirati odredenu prehranu da bi se vidjeli rezultati? Hvala na odgovoru:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače rijetko odgovaram ali tvoj slučaj me potakao da napišem jer si napisala da si zdravo se hranila a opet je seboreja izbila. No kod tebe je vjerovatno (99.9%) psorijaza u pitanju jer je po cijelom tijelu i imaš ranice, no svejedno sve je to isti vrag.
      Ako ti je naglo izbilo onda je nešto drugo u pitanju, sad nagađam, alergija na neku hranu, došla si u kontakt s nečim ili najgore genetika ti je takva i jednostavno nemaš sreće. Zaista neznam što bi kod tebe moglo bit okidač. Morala bi temeljito sve istražit. Može bit neka sitnica, tipa majica iz nekog shopa koja je sadržavala teške metale u sebi koje si ti onda preko kože upila u sebe. Može bit neka kopija parfema koje vidim da prodaju okolo a oni su isto čista kemija...Može bit i loša tura mlijeka koje si trošila pa ti je to okinulo psorijazu i sad je to teško riješit jer je tijelo u "panic modu". Neznam gdje sam pročitao da je dobar dio mlijeka koje mi kupujemo kao "trajno" zapravo mlijeko u prahu uveženo izvana tak da sad ti budi pametan.
      Piletina je sva zatrovana, ja dobim osip i glavobolju od nje bila cekinova ili neznam čija. Nafilano meso sa hromonima i antibioticima koji smetaju tijelu.
      Nema ti druge, izbaci sve po redu i vodi dnevnik pa svaki tjedan (to je dosta vremena da se vidi nešto) uvedi nešto pa ćeš vidjet kak ćeš reagirat.

      Izbriši
  3. Anonimno2/4/14 07:17

    Ni jedno, ni drugo, vec neka viroza koja traje i do 3 mjeseca, a ne tretira se nicim vec se ceka da prode sama od sebe. Do tada nema tusiranja i nadrazivanja koze:s Povecano perutanje je, kaze dermatologica, od stresa. I bas ovo sto ti kazes najvjerojatnije od odjece koju sam probala u trgovini. Uglavnom svako zlo za neko dobro pa me tako ovo malo uzdrmalo, ali sam isto tako shvatila da moram regulirati secer u prehrani jer on itekako moze naskoditi jetri! U svakom slucaju hvala na odgovoru ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. molim te pogledaj mejl :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hipo
    Viktore godinu dana nista nisi objavio, da nisi nasao resenje ili si digao ruke od borbe ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Miki

    Hipo, verovatno nema potpunog resenja vec zadovoljavajuceg.
    Po meni, problem je svakako negde u stomaku i sto ga vise popravljas blizi si resenju ;)

    OdgovoriIzbriši